Meie teenus tagab meie klientidele toimiva IT-taristu ja probleemide ennetamise.
Teenindame nii väikesi kui suuri ettevõtteid ja organisatsioone.
Meie 24/7 võimekusega IT-haldusteenus hõlmab töökohtade (arvutid, lisaseadmed), serverite, pilveteenuste, võrgu ja teiste taristukomponentide haldust ja kasutajatoe teenust, et vältida IT-probleemidest tulenevaid tööseisakuid.
Paindlik ja kompetentne teenus hoiab kokku aega ja raha.
- Personaalne kliendihaldur ja vastutavad tehnikud tagavad IT ja teie äri toimivuse.
- Oleme valmis enda hoolde võtma mistahes IT-taristu osad.
- Teenust pakub sertifitseeritud meeskond ja vajalik kompetents on alati dubleeritud ning kättesaadav.
- Kasutame ManageEngine ServiceDesk Plus ja Endpoint Central MSP lahendusi.
- Integreerime teenusesse ka kliendi enda suhtluskanalid.
- Kaardistame IT ja protsessid, loome dokumentatsiooni, anname regulaarseid ülevaateid hetkeseisust ning anname arengusoovitusi.
- OIXIO-l on täna üle 60 halduslepingu kliendi.
Vaata veebiseminari salvestust uue põlvkonna haldusteenusest >
Miks?
Tänapäeval pole ettevõtetel otstarbekas omada sisemist kompetentsi ja tööjõudu enda IT igapäevaste hooldus- ja haldustegevuste teostamiseks. IT-spetsialisti värbamine on kallis ning tööturu olukorra vaatest ka keeruline, samas pole ühe või ka mitme inimese näol tihtipeale võimalik katta kõikide tehnoloogiate ülest kompetentsivajadust. Teenuse kulu ettevõttele on väiksem kui üheainsa spetsialisti palgal hoidmine.
IT-haldusteenus sisaldab:
Personaalne kliendihaldur ja regulaarsed ülevaatekohtumised | |||
Kasutajatugi (helpdesk) ja on-site tugi, sealhulgas piiramata arv väljasõite ja pöördumisi | |||
Seadmete haldus, proaktiivne seire, rikete ennetus ja parendusettepanekute tegemine |
Tarkvarade ja tarkvara-keskkondade haldus | ||
Töökoha haldus | Serverite haldus | Muude IT-seadmete haldus | Viirusetõrje keskhaldus |
|
|
|
|
Miks OIXIO?
- Võimaldame otsekontakti tippspetsialistiga, kel on kõrgeim partnerstaatus lahenduste pakkujatega.
- Kõrge kliendirahulolu (valdkonna kõrgeim soovitusindeks).
- First level resolution rate 80% - 4/5 probleemidest lahendatakse telefoni ja kaughalduse teel.
- Laiahaardeline kompetents ja on-site tugi üle Eesti.
- Meie protsessid vastavad ISO 27001 ja ISO 9001:2015 standardile
- Ettevõtte IT-taristule on võimalik saada OAIT-märgis
Laadi alla teenuse tooteleht pdf-ina >
IT-haldusteenus võtab koormuse ettevõtte sisemiselt IT-vastutajalt,
lahendades enamiku jooksvatest probleemidest. 4/5 juhtudest lahendatakse kaughalduse teel (allikas: OIXIO sisemine statistika), mis hoiab omakorda kokku aega ja viib tööseisakud miinimumini. Tuleme appi mis tahes teile vajalikus skoobis, disainime teenuse sisu teie nõuetest lähtuvalt ning võtame enda vastutada taristu osad, millega teie ise tegeleda ei soovi. Selleks võib olla ka ainult kasutajatoe teenus, võrguhaldus vm.
Lisaks traditsioonilisele PC-maailmale pakume tuge ning haldust (kasutajatugi, kaughaldus, veaotsing, seadmete keskhaldus ja remondi/hoolduse vahendus) ka IT-taristus kasutatavatele Mac-arvutitele.
- Näidishind:
Ettevõte, kus on 25 töökohta; lepingu summa on alates 295 € + km kuus.
Soovitus
"Teenus on olnud hea ja tasu mõistlik," kinnitab Peeter Škepast, Skepast&Puhkim juhatuse liige. "Julgustan ka teisi juhte oma IT-teenust majast välja viima ning soovitan OIXIO-t, minu meelest väga hea kvaliteet ja suhtumine kõigil tasanditel!" Loe kogemuslugu siit >