

Toetudes oma ligi 30-aastasele kogemusele suudame anda ettevõtetele nõu igas IT-ga seotud küsimuses. Aga me ei targuta niisama, vaid meie audititest ja analüüsidest saavad nõuanded, nõuannetest tegevusplaanid ning tegevusplaanidest ärikasus mõõdetavad tulemused.
Kuidas tagada ettevõttele IT-valdkonna strateegiline vaade ja areng ning igapäevane toimimine. Peamised võimalused on:
- Teen ise
- Palkan IT-juhi
- Ostan IT-juhtimisteenuse sisse
- Kasutan hübriidmudelit
IT-juhtimise teenuse sisseostu (ka hübriidlahendusena oma IT-juhi kõrvale) soovitame eelkõige keskettevõttele.
"Milliseid probleeme IT-juhtimisteenus lahendab?
- Esindab klienti IT-valdkonnas, seisab kliendi huvide eest väljas
- Loob IT-st tervikpildi, analüüsib IT-taristut ja äriprotsesse, toob välja kitsaskohad ja arendusvajadused
- Tagab heal tasemel küberturvalisuse
- Läheneb IT-arengule süsteemselt, töötab välja arengukava, protseduurid ja reeglistikud
- Tagab süstemaatilise ja läbipaistva IT-kulude juhtimise omades sealjuures kaugemaleulatuvamat vaadet.
- Valib õiged tehnoloogiad ja koostööpartnerid ja võtab vastutava rolli projektijuhtimise eest"