Ülevaade
-
Süle- ja tahvelarvuti õnnetusjuhtumi kaskot omavad kõik alates 27. septembrist 2012 OIXIO-st soetatud uued Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutid.
-
Süle- ja tahvelarvuti kasko kehtib seadme liikumisel ja transpordil kogu maailmas.
-
Ostuhetkel saab valida 1-, 2- või 3-aastase tagatud kasko teenusepaketi vahel. Vaata õnnetusjuhtumi kasko teenusepakette >
-
1-aastane süle- ja tahvelarvuti kasko sisaldub kõikide OIXIO poolt pakutavate uute Delli äriklassi süle- ja tahvelarvutite müügihinnas.
-
Sülearvuti 1-aastane kasko ei sisaldu uue arvuti hinna sees kui:
-
arvuti on soetatud riigihankega;
-
arvuti on soetatud lihthanke raames kokkulepitud erihinnaga;
-
arvuti on soetatud erikokkulepete, sh Delli globaallepingu alusel.
-
-
Peale ostuhetke, kasutamise ajal, saab õnnetusjuhtumi kaskot soetada kõikidele OIXIO-st ostetud süle- ja tahvelarvutitele (k.a taastatud arvutid, hangete või erikokkulepetega soetatud seadmed), mis ei ole vanemad kui 2 aastat. Minimaalne, 1-aastane, tagatud kasko teenuse periood peab mahtuma 3 aasta sisse. Vaata õnnetusjuhtumi kasko teenusepakette >
-
Õnnetusjuhtumi kasko pikendust 2 või 3 aastani saab soetada nii ostuhetkel kui ka esmase perioodi lõpul. Vaata õnnetusjuhtumi kasko teenusepakette >
-
Arvuti kasko kehtivusaega saab pikendada kuni 3 aastani, kuid see peab mahtuma kehtiva seadmegarantii perioodi sisse.
-
Kahjude hindamist ja remonti teostab OIXIO AS. Vaata kahjude hindamise ja remondi tingimusi >
-
Süle- ja tahvelarvuti õnnetusjuhtumi kasko teenustasu iga õnnetusjuhtumi korral on 59 €.
-
Õnnetusjuhtumi kaskoga tagatud teenuste alla kuuluvad seadmed on ostuarvel eraldi märgistatud.
-
Õnnetusjuhtumi kasko hakkab kehtima arvuti ostuarve väljastamise kuupäevast.
-
Arve tasumise tähtaja ületamisel kaotab kasko kehtivuse kuni arve tasumiseni.
-
Kaskoga tagatud seadmete garantii- ja juhtumijärgset remonti teostab OIXIO AS.
-
Klient nõustub kasko tingimustega kauba vastuvõtmisel.
Kahjujuhtumist teavitamine.
-
Tuues ise seadme OIXIO teenindusse, täidab avalduse kliendi ütluste põhjal teeninduse vastuvõtja.
-
Seadme saatmisel OIXIO teenindusse, tuleb avaldus esitada kirjalikult paberil või e-maili kasko@oixio.ee teel (vabas vormis kahjujuhtumi ja probleemi kirjeldus).
Seadme asendamise põhimõtted.
-
Kui arvutit pole võimalik remontida, siis 1-aastase kasko korral asendatakse arvuti samas vääringus arvutiga OIXIO tootevalikust (väärtusest lahutatakse tagatud remondi summa 59 eurot). Uue seadme valiku teeb klient.
-
Kui uue seadme hind jääb alla algse soetusväärtuse, siis hinnavahet kliendile ei hüvitata. Kui uue seadme hind ületab algse arvuti soetusväärtust, siis hüvitab klient hinnavahe OIXIO AS-le. Mõlemal juhul lahutatakse algsest soetusväärtusest tagatud remondi summa 59 eurot.
-
2- ja 3-aastase kasko korral lähtutakse asendusel seadme hetke turuväärtusest, millest lahutatakse tagatud remondi summa 59 eurot.
-
Kui uue seadme hind jääb alla algse seadme turuväärtuse, siis hinnavahet kliendile ei hüvitata. Kui uue seadme hind ületab algse arvuti turuväärtust, siis hüvitab klient hinnavahe OIXIO AS-le. Mõlemal juhul lahutatakse algse seadme turuväärtusest tagatud remondi summa 59 eurot.
-
Kliendile võimaldatakse juhtumijärgse remondi ajaks asendus(süle)arvuti. Asendusarvuti eest tuleb lisaks tasuda 10 € (kogu remondi perioodi aja eest).
Süle- ja tahvelarvuti õnnetusjuhtumi kasko laieneb:
- kõigile enne ostutehingut tehtud riistvaralistele konfiguratsioonimuudatustele (lisatud mälu; vahetatud klaviatuur või kõvaketas jne);
- OEM litsentsi (tarkvara litsents kehtib vaid koos konkreetse arvutiga) alusel arvuti ostuhetkel soetatud tarkvarale.
- OIXIO teostab tasuta andmete kopeerimise ühelt kõvakettalt teisele, kui arvuti remont ei ole võimalik ja vanalt andmekandjalt on võimalik kopeerida andmeid tava tarkvaravahenditega.
Süle- ja tahvelarvuti kasko välistused
Õnnetusjuhtumi kasko ei laiene järgmistele kahjudele:
- ekspluatatsiooni käigus kulumine, korrosioon, esteetiline vigastus (kriimustus, värvi muutus, plekid);
- seadme otstarbeväline kasutamine, testimine või lubamatu muudatus;
- seadme kaotamine, vargus või röövimine;
- koos arvutiga soetatud välised lisaseadmed (hiir, lisaklaviatuur, pordilaiendi e. dokk, väline kõvaketas, monitor, sülearvuti kott jne);
- aku mahtuvuse vähenemisest tekkinud kasutuskõlbmatus (aku on süle- ja tahvelarvuti kulumaterjal) või kindlustusperioodi ajal väljavahetatud uus aku.
- purunenud või mittetöötavalt kõvakettalt andmete taastamine;
- “karbitootena” soetatud tarkvara, mille litsents pole seotud konkreetse arvutiga ja võimaldab seda paigaldada mistahes arvutile.
PaketidUue süle- ja tahvelarvuti ostmisel OIXIO-st sisaldub 1-aastane õnnetusjuhtumi kasko seadme hinna sees. 2-aastane õnnetusjuhtumi kasko (uue arvuti ostuhetkel)
3-aastane õnnetusjuhtumi kasko (uue arvuti ostuhetkel)
1-aastane õnnetusjuhtumi kasko (peale ostuhetke, kasutamise ajal)
2-aastane õnnetusjuhtumi kasko (peale ostuhetke, kasutamise ajal)
3-aastane õnnetusjuhtumi kasko (peale ostuhetke, kasutamise ajal)
|
Kahjude hindamine ja remont
- Kahjusid hindab ja teostab remonti OIXIO AS.
- Kahjujuhtumist tuleb teavitada OIXIO AS-i kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldaval kujul (vabas vormis kahjujuhtumi ja probleemi kirjeldus). Teavituse saab saata e-maili kasko@oixio.ee teel või esitada kirjalikult koos vastava arvutiga. Kahjuavalduse saab vormistada ka kohapeal.
- Kahjusaanud seade tuleb tuua OIXIO teenindusse, Veerenni Keskus, Siduri 3, Tallinn, või saata OIXIO teenindusse kullerteenuse või kolmanda isikuga.
- Kahjude hindamise protsess koos remondiajaga võtab aega 1-3 päeva (varuosa kohapeal olemas) või kuni 3 nädalat (varuosa tuleb tellida Delli laost). Varuosa olemasolu kohapeal on tagatud 70% juhtudest. Võimalike ekstreemolukordade puhul sõlmitakse kliendiga erikokkulepe.
- Soovi korral anname Teile kahjukäsitluse ja remondi ajaks asendusarvuti.
- Kui seadet pole võimalik remonda, valib klient uue arvuti OIXIO e-poe (oixio.ee) või Delli esindussalongi (Veerenni Keskus, Siduri 3, Tallinn) toodete valikust.
- OIXIO teenindus on avatud esmaspäevast reedeni, kella 9-st kuni kella 18-ni.
- Delli garantii- ja hooldusteeninduse telefon: +372 699 0699.
- Delli esindussalong on avatud esmaspäevast reedeni, kella 9-st kuni kella 17-ni.
- Delli esindussalongi telefon: +372 699 0678.